KRYŠTOF, T. Návrh na zavedení nutných oblastí ISMS na základní škole [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Práce splnila stanovené cíle a vytyčila cestu k zavedení informační bezpečnosti doporučenou formou ISMS do prostředí základní školy. Navržená opatření jsou v praxi realizovatelná dle stanovených priorit vyplývajících z analýzy rizik. Velmi profesionálně je zpracována metodika budování bezpečnostního povědomí na všech úrovních. Součástí práce je v příloze uvedená "Směrnice pro zálohování dat". Otázky k obhajobě: 1. Jaký je předpokládaný harmonogram realizace doporučených opatření?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A |
Student v diplomové práci využil nastudovaných znalostí metodiky ISO/IEC 27000. Prakticky provedl analýzu rizik a navrhl adekvátní bezpečnostní opatření včetně finanční a časové náročnosti.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 95028