CIHLÁŘOVÁ, K. Návrh systému CRM pro společnost KONZULTA Brno, a. s. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
V práci je až zbytečně rozsáhle pojata analýza, nicméně závěry analýz jsou formulovány správně a jsou přehledně shrnuty ve SWOT matici. V návrzích bych ocenil, kdyby se diplomantka více věnovala výběru IS CRM, tak aby byly zřetelnější vazby funkcionality zvoleného IS na specifické požadavky společnosti. Dobře je zpracovaná ekonomická stránka projektu zavedení systému CRM ve společnosti. Otázka k obhajobě: V čem spatřujete největší rizika pro úspěšné zavedení systému ve firmě? Jak lze těmto rizikům čelit?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | D | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | D | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | D | Pro přehlednost by bylo vhodnější uvést cíle do samostatné kapitoly. Cílům je v práci věnována část kapitoly Úvod. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | D | ||
Praktická využitelnost výsledků | C |
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 65886