GLAJCAROVÁ, P. Komunikační mix spediční společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Otázka k obhajobě: Který z návrhů vnímáte pro společnost jako klíčový? (odpověď odůvodněte)
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | D | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C |
Tématem práce studentky byl „Komunikační mix spediční společnosti“. Jak v minulosti, tak i v současné době je marketing důležitou a nedílnou součástí každé společnosti a je potřeba na něm neustále pracovat. Z tohoto pohledu hodnotím zvolené téma jako velice aktuální. Obecně je tato problematika náročná a svým rozsahem překračuje zadání pro bakalářskou práci a proto oceňuji, že se studentka i přesto pokusila o co nejpodrobnější popis této tématiky. Cílem práce bylo navrhnout vhodné nástroje marketingu pro vybranou společnost, prostřednictvím kterých by došlo ke zviditelnění firmy na trhu. Dále si studentka vytyčila za cíl zhodnotit a zanalyzovat současnou situaci společnosti, popis vnějšího a vnitřního prostředí a nalezení vhodných prvků marketingové komunikace. Studentka se snažila odpovědět na otázky: jaké má firma postavení na trhu, zdali se věnuje marketingu, monitoruje své vnější a vnitřní okolí a zdali klade dostatečný důraz na propagaci a reklamu. V průběhu práce se studentka snaží postupně odpovídat na všechny otázky a oceňuji její snahu věnovat se takto široké oblasti. Na druhou stranu však některé otázky nejsou plně zodpovězeny. Studentka se dobře zhostila obsahového naplnění tématu. Obsah práce je koncipován v souladu se zadaným tématem. Kapitoly na sebe logicky navazují a tvoří kompletní celek. Předložená práce splňuje formální požadavky kladené na bakalářskou práci. Po jazykové a stylistické stránce má bakalářská práce menší nedostatky. Formulace vět je někdy nepřesná a jazyková úroveň výkladu by mohla být ještě lepší. Také citace by mohly být uváděny přesněji. Například na straně 15 studentka uvádí nepřesnou citaci: „Nabídka je určitá kombinace produktů, služeb, informací nebo prožitků, které trh nabízí k uspoření potřeb nebo přání.“, kde místo uspokojení uvádí uspoření. Formy grafického vyjádření jsou účelné a velmi dobře graficky provedené. Tady bych kladně hodnotila především snahu o vytvoření konkrétních marketingových prostředků jako např. vizitek či profilu na www.youtube.com. Mohu konstatovat, že se studentce podařilo naplnit cíl práce. Studentka prokázala znalost řešené problematiky, při zpracování bakalářské práce využila potřebnou literaturu a prokázala schopnost řešit zadané téma. Bakalářskou práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 66281