BRAUNER, J. Návrh rozvoje značky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Authors has applied interesting approach to the brand analysis. Visual outputs should have been presented in better way. Author has used the consulting posibility. Ha has demonstrated a good progress during the process of thesis elaboration. Question How would you evaluate contribution of your proposal? What would be a schedule of proposal implementation? How do you see the future of brands development in real estate industry?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
The formal requirements of the thesis were met, use of sources and quotations in the text well done. For the theoretical part of the work, I would recommend using less direct speech and maybe even more sources. I am missing the brand indentity PRISM in the Methodology chapter. In my opinion, the analytical part is well done for the purposes of the bachelor thesis. For the interviews, I would appreciate more information about the research sample. I do appreciate that the student has created his own design of visual identity, Gantt chart etc., it could be better implemented into the thesis itself.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 143327