BRAUNER, J. Návrh rozvoje značky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.

Posudky

Posudek vedoucího

Zich, Robert

Authors has applied interesting approach to the brand analysis. Visual outputs should have been presented in better way. Author has used the consulting posibility. Ha has demonstrated a good progress during the process of thesis elaboration. Question How would you evaluate contribution of your proposal? What would be a schedule of proposal implementation? How do you see the future of brands development in real estate industry?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Rampulová, Kateřina

The formal requirements of the thesis were met, use of sources and quotations in the text well done. For the theoretical part of the work, I would recommend using less direct speech and maybe even more sources. I am missing the brand indentity PRISM in the Methodology chapter. In my opinion, the analytical part is well done for the purposes of the bachelor thesis. For the interviews, I would appreciate more information about the research sample. I do appreciate that the student has created his own design of visual identity, Gantt chart etc., it could be better implemented into the thesis itself.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 143327