ZÁŇ, S. SDL model pro Source Specific Multicast [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2008.
Student pracoval velmi aktivně a samostatně. Veškeré myšlenky konzultoval s vedoucím a zadání splnil v celém rozsahu.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění zadání | A | 50/50 | |
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) | A | 20/20 | |
Formální zpracování práce | A | 20/20 | |
Využití literatury | A | 10/10 |
Práce je zaměřena problematiku Source Specific Multicastu (SSM). V úvodu práce student rozebírá principy multicastového přenosu a popisuje protokoly, které jsou při multicastovém přenosu využívány. Dále jsou uvedeny výpočty teoretického modelu pro určení intervalu odesílání Sender Reportů a Receiver Reportů a jejich náročnosti na šířku pásma. V praktické části práce byl v jazyce SDL vytvořen simulační model SSM. Na základě výsledků simulace je provedeno porovnání s výsledky výpočtů. Zadání práce bylo splněno v plném rozsahu. Práce je na velmi dobré odborné úrovni, má ucelenou formu a je logicky členěna. Kladně hodnotím především přehledné zobrazení MSC diagramů a jejich jasné vysvětlení. Po formální stránce bych práci vytkl překlepy a občasné chyby při odkazu na obrázky. Student v práci pro ilustraci uvadí vývojové diagramy některých procesů. Vzhledem k jejich rozsáhlosti jsou při začlenění do textu v podobě obrázku špatně čitelné. Bylo by vhodnější je do práce vložit ve formě přílohy a zobrazit je na celou stránku. Celkově práci hodnotím jako velmi zdařilou a doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | A | 20/20 | |
Odborná úroveň práce | A | 50/50 | |
Interpretace výsledků a jejich diskuse | A | 18/20 | Při porovnávání výsledků výpočtů a simulace není zřejmé, které hodnoty přísluší výpočtům a které simulaci. |
Formální zpracování práce | B | 8/10 | V práci se objevuje množství překlepů. Odkazy na obrázky občas odkazují na jiný obrázek, než který je myšlen. |
eVSKP id 14191