ŠUSTR, P. Optický zesilovač v laboratorní výuce [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2009.
S prací studenta a přístupem k řešení problému jsem byl velmi spokojen.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění zadání | A | 50/50 | |
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) | A | 20/20 | |
Formální zpracování práce | A | 19/20 | |
Využití literatury | A | 10/10 |
Diplomant splnil zadání v plném rozsahu. Odborná úroveň práce je na výši zadání. Nezbytný teoretický úvod je v přiměřeném rozsahu a v podstatě vychází z klíčových znalostí z předmětu o vedeních s optickými vlákny. Přesně a přímočaře vede k cíli zadání, tj. přípravě podkladů pro laboratorní úlohu. Na str. 14 se domnívám, že by bylo vhodnější použít českého výrazu jednovidové vlákno namísto anglicko-české kombinace single - módové. Na str. 15 se diplomant dopouští nepřesnosti, označuje-li vlákno za dotované namísto dopované. V seznamu zkratek CWDM je nepřesně označeno jako obyčejné WDM Charakter zadání sám o sobě nemohl poskytnout diplomantovi příliš prostoru pro alternativní řešení potažmo diskuzi výsledků, které jsou odkázány na dostupné měřicí přístroje. Práce je graficky zpracována na dobré úrovni; diplomant pouze nezachytil při korektuře některé chyby a překlepy. Gramatické chyby ve shodě přísudku s podmětem jsem zachytil na str. 14 a opakovaně 46 "předzesilovače měli", str. 24 tato vlákna. Na str. Thilium namísto uračním.."Thulium. Na str. 13 špatné pády u "velkého výstupním saturačním..." Předložená diplomová práce Bc. Pavla Šustra vyčerpávajícím způsobem splnila zadání. Je dobře uspořádána a provádí logicky čtenáře od základních pojmů k dostupnému řešení v podmínkách laboratarní výuky v ÚTKO. Jejím výstupem je podrobně navržená laboratorní úloha pro použití při cvičeních. Diplomovou práci doporučuji vzhledem k předchozímu hodnocení k obhajobě a navrhuji ji klasifikovat výborně.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | A | 20/20 | |
Odborná úroveň práce | A | 48/50 | |
Interpretace výsledků a jejich diskuse | A | 19/20 | |
Formální zpracování práce | B | 8/10 |
eVSKP id 21866