CHMELAŘ, V. Marketingový výzkum vhodnosti aplikování GIS na produkty firmy Geodis Brno [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.

Posudky

Posudek vedoucího

Chalupský, Vladimír

Výborně zpracovaná práce

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části A Práce je zpracována na velmi dobré úrovni, diplomant prokázal jak rozsáhlé a hluboké teoretické znalosti, tak schopnost jejich uplatnění v reálných podmínkách praxe.
Přínos a praktické využití návrhu A Práceje vvelmi úzce spojena s praxí. Její výsledky budou pro praxi bezpochyby přínosné.
Iniciativa a samostatnost při zpracování A Diplomová práce je výsledkem iniciativní a zcela samostatné práce autora.
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 A Vhodný výběr literatury, správně uvedené prameny.
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň A Diplomová práce je i po formální stránce zpracována na velmi dobré úrovni.
Splnění cíle a rozsahu zadání A Cíle diplomové práce jsou plně dosaženy
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) A Vhodně zvolený teoretický aparát, prezentovaný ve vhodné formě.
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) A Precizně zpracovaná analýza s využitím adekvátních metod
Navrhovaná známka
A

Otázky

Posudek oponenta

Staník, Petr

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Úplnost vypracování B
Zvolený přístup k řešení cíle diplomové práce A
Úrověň zpracování diplomové práce (originalita, zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) A
Obtížnost a správnost řešení B
Přínos a praktické využití návrhu A
Odborná jazyková úrověň B
Písemná a grafická úprava A
Navrhovaná známka
A

eVSKP id 19993