VALA, M. Komunikační mix internetového obchodu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.

Posudky

Posudek vedoucího

Navrátilová, Ludmila

Otázky k obhajobě: 1. Jakých činností se bude týkat návrh v oblasti PR? 2. Kdo bude zajišťovat komunikaci s potenciálními zákazníky na sociální síti Facebook? Jak docílíte toho, že se budou fanoušci na stránku vracet?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části D
Přínos a praktické využití návrhu C
Iniciativa a samostatnost při zpracování C
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 C
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň C
Splnění cíle a rozsahu zadání C
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) D
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) D
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

MBA, Ondřej Marek,

Navrhovaná známka
B

eVSKP id 42171