REPČÍK, J. Měření dynamických vlastností bipolárních tranzistorů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2015.
Předložená bakalářská práce Juraje Repčíka pojednává o velmi aktuálním tématu automatizace měření a měřicích procesů. Práce je členěna logicky, jednotlivé části na sebe vhodně navazují. Jednotlivé části jsou vhodně doplněny příklady vývojových diagramů a čtenář je vhodně upozorněn na jednotlivé složitější části použitých programů spolu se stručným, ale výstižným vysvětlením. Formální stránka práce je na dobré úrovni, přesto se objevují místy překlepy. Velmi kladně hodnotím vznik tří nezávislých laboratorních úloh pro jeden pracovní modul, který student realizoval. Velmi vhodně tedy bude možné studentům měnit zadání jejich laboratorní úlohy. Vytvořené vzorové programy (kódy), které jsou uložena na přiloženém CD, a které byly vytvořeny v programu LabVIEW jsou na vysoké úrovni. Jde zde je např. použito hlídání jednotlivých událostí a program je tímto postupem větven a čeká vždy na reakci uživatel, což je velmi moderní a vhodné. Text předložené bakalářská práce a výsledky, kterých student dosáhl, jsou dle mého názoru na velmi vysoké úrovni a to zejména vytvořené obslužné programy. Práce ukazuje, že se student zmíněné problematice důkladně věnoval a rozumí jí. Navrhuji proto práci k obhajobě se stupněm výborně a počtem bodů 100.
Student Juraj Repčík vypracoval bakalářskou práci na téma „Měření dynamických vlastností bipolárních tranzistorů“. Cílem práce bylo vyvinout univerzální automatické měřicí pracoviště pro podporu výuky předmětu MREM (Radiotechnická měření). Práce je mimo úvod á závěr rozdělena do čtyř hlavních kapitol, které jsou obsahově navzájem vyvážené a logicky na sebe navazují, přičemž tři kapitoly se věnují přímo praktickému výstupu bakalářské práce a jednotlivým navrženým měřením. Práce je vhodně doplněna o vývojové diagramy a ukázky měřicích algoritmů. Realizované programy jsou umístěny na přiloženém CD. V rámci BP práce vznikly také tři zadání Laboratorních úloh, které jsou uvedeny v tištěných přílohách. Po formální stránce bych práci vytkl několik překlepů, v několika případech nejsou odděleny jednotky mezerou, atp., číslování stran začíná správně od obsahu, ale stranou 1. Jako celek práce působí velmi dobrým dojmem, student prokázal své odborné znalosti a navržené úlohy je možné využít ve výuce. Vzhledem k výše uvedeným skutečnostem práci doporučuji k obhajobě.
eVSKP id 85942