BILÍK, T. Marketingový mix podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.

Posudky

Posudek vedoucího

Kaňovská, Lucie

Diplomová práce předkládá návrhy v oblasti marketingového mixu restaurace Sherwood. Autor v práci prokázal schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Práce má logickou a přehlednou strukturu. Návrhová část obsahuje praktické návrhy velmi dobře v restauraci využitelné, které jsou naplánovány i s ohledem na čas a podmínky realizace. Diplomant pracoval samostatně, aktivně a se zájmem. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Stanovený cíl práce byl naplněn na velmi dobré úrovni.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C Student ve své práci zvolil metody odpovídající zaměření práce. Některé informace uvedené v analýze STEP v práci nemusely být uvedeny, protože přímo nesouvisí s návrhovou částí práce.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Student je schopen popsat dosažené výsledky a vyvodit z nich patřičné závěry.
Praktická využitelnost výsledků B Návrhy vycházejí z provedených analýz a odpovídají současné situaci podniku. Diplomant se snažil objektivně zhodnotit své návrhy, včetně časového harmonogramu realizace návrhů, možných rizik realizace návrhů a očekávaných přínosů.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol. Autor používá vhodnou terminologii a vyjadřuje se na dobré jazykové úrovni.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B Autor v práci využívá adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány.
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Horáková, Kateřina

Diplomant se ve své práci zaměřuje na marketingový mix restaurace Sherwood. V teoretické části vymezuje základní marketingové poznatky, které jsou aplikovány v analytické a návrhové části. Z práce je zřejmé, že návrhy na zlepšení marketingové komunikace, byly konzultovány s majitelem podniku a je tedy reálné je v praxi použít. U jednotlivých návrhů jsou uvedeny finanční kalkulace, které dávají lepší přehled majiteli pro jejich případnou realizaci. Struktura diplomové práce je přehledná a logická. Diplomovou práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Splnění stanovených cílů B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 111175