FIEDLER, P. Spokojenost zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Hlavní cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníka jsou v souladu s navrhovaným cílem a jsou logicky strukturována dle teoretického rámce. Autor použil vhodné metody pro sběr a analýzu dat. Autor logicky interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu. Navrhovaná řešení jsou konkrétně definována a obsahují finanční rámec, časové hledisko a personální zajištění, což umožňuje snadnější implementaci do praxe. Formální náležitosti a použitá terminologie je na dobré úrovni. Práce s citačními zdroji je na velmi dobré úrovni. Otázka: Jaká existují rizika spojená s implementací navrhovaných řešení?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Bakalářská práce se zabývá tématem zvýšení spokojenosti zákazníků na brněnské pobočce společnosti Globus ČR k.s. Na základě analýzy vnějšího a vnitřního prostředí a pomocí dotazníkového šetření byly zjištěny nedostatky, které by při jejich eliminování mohli vést ke zvýšení spokojenosti zákazníků. Teoretická část práce je zpracována z počtu zdrojů, které jsou správně citovány. Hodnotím kladně výběr firmy, s kterou má autor práce vlastní zkušenost, jak z pohledu zákazníka, tak zaměstnance. Chybělo mi v práci vysvětlení některých pojmů, které se váží k firemní kultuře. V analytické části byla vytvořena vnitřní, vnější i finanční analýza dané společnosti. U vytvořených tabulek a grafů mi chybělo lepší vyhodnocení zjištěných dat a interpretace zhodnocení. Do dotazníkového šetření bylo zahrnuto necelých 200 respondentů z řad zákazníků konkrétní pobočky, kteří byli genderově vyváženi. Z analytické části byly vybrány čtyři společné faktory, které velice ovlivňují spokojenost zákazníků a k nim vytvořeny vlastní návrhy řešení. Návrhy řešení shledávám za reálné a student je zpracoval z časového, finančního a personálního hlediska. Z pohledu z praxe bych využila k navrženým řešením i konzultaci s managementem pobočky. Bakalářskou práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | D | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | B | ||
Splnění stanovených cílů | C |
eVSKP id 108325