BARNET, L. Využití ICT nástrojů pro podporu marketingových strategií [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

V předložené bakalářské práci oceňuji systematicky zpracované analýzy s dobře formulovanými závěry. Připravené návrhy pak na závěry z provedených analýz logicky navazují a jsou zpracovány jako základní podklad pro rozhodování o jejich praktické realizaci. Otázka k obhajobě: V rámci analýz konkurenčního prostředí zmiňujete očekávaný vstup Amazonu na český trh jako jednu z nejvýraznějších hrozeb. Proč? Jakými nástroji mohou "tradiční" české eshopy čelit takto silné zahraniční konkurenci?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Kita, Peter

Práce měla za cíl navrhnout vlastní řešení využití ICT nástrojů pro podporu marketingových strategií. Ačkoli práce uvádí návrh, který je logický a z marketingového hlediska dává smysl. Autor neuvádí ukazatele úspěchu vzhledem k navrhovaným nástrojům, které jsou potřebné při hodnocení úspěšnosti strategie. Dále na straně 62 autor uvádí předpokládané náklady aniž by se zmiňoval o návratnosti této investice a ukazatelích, které se po dobu trvání kampaně mají sledovat.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A Navržený koncept stránky zaměřené na affiliate marketing slouží k splnění stanoveného cíle bakalářské práce.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků C Chybí ukazatele výkonu pro navržená řešení.
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B V práci se nachází množství stylistických chyb
Práce s informačními zdroji C Autor využívá množství internetových zdrojů, co je pochopitelné vzhledem ke skutečnosti, že oblast online marketingu má velmi dynamický charakter. No, autor využívá internetová zdroj i pro známé koncepty jako PEST analýza a model 5 síl.
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 102639