BARNET, L. Využití ICT nástrojů pro podporu marketingových strategií [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
V předložené bakalářské práci oceňuji systematicky zpracované analýzy s dobře formulovanými závěry. Připravené návrhy pak na závěry z provedených analýz logicky navazují a jsou zpracovány jako základní podklad pro rozhodování o jejich praktické realizaci. Otázka k obhajobě: V rámci analýz konkurenčního prostředí zmiňujete očekávaný vstup Amazonu na český trh jako jednu z nejvýraznějších hrozeb. Proč? Jakými nástroji mohou "tradiční" české eshopy čelit takto silné zahraniční konkurenci?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Práce měla za cíl navrhnout vlastní řešení využití ICT nástrojů pro podporu marketingových strategií. Ačkoli práce uvádí návrh, který je logický a z marketingového hlediska dává smysl. Autor neuvádí ukazatele úspěchu vzhledem k navrhovaným nástrojům, které jsou potřebné při hodnocení úspěšnosti strategie. Dále na straně 62 autor uvádí předpokládané náklady aniž by se zmiňoval o návratnosti této investice a ukazatelích, které se po dobu trvání kampaně mají sledovat.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | Navržený koncept stránky zaměřené na affiliate marketing slouží k splnění stanoveného cíle bakalářské práce. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | Chybí ukazatele výkonu pro navržená řešení. | |
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | V práci se nachází množství stylistických chyb | |
Práce s informačními zdroji | C | Autor využívá množství internetových zdrojů, co je pochopitelné vzhledem ke skutečnosti, že oblast online marketingu má velmi dynamický charakter. No, autor využívá internetová zdroj i pro známé koncepty jako PEST analýza a model 5 síl. |
eVSKP id 102639