ADÁMEK, L. Konstrukční řešení a směry technického vývoje vozidel Formule Student [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2009.
Student Ladislav Adámek si vybral předloženou bakalářskou práci se zájmem o zpracovávanou oblast a jeho přístup při vypracování práce jeho zájem potvrdil. Zpracoval nejen dílčí úkoly dané zadáním, ale zapojil se také aktivně do práce v týmu studentské formule. Např. co se týka konstrukčních skupin formule, zpracovával ty skupiny, které byly v aktuáním centru zájmu. Na práci si navíc cením, že nad původně plánovaný rozsah s využitím konzultací na odboru termomechaniky a techniky prostředí Energetického ústavu FSI zpracoval základní simulaci činnosti brzdové soustavy v programu AMESIM. Cíle dané zadáním práce byly studentem splněny, bakalářskou prácu doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Vlastní přínos a originalita | |||
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | A | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | B | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | B | ||
Samostatnost studenta při zpracování tématu | A | ||
Práce s literaturou včetně citací | B |
Tématem bakalářské práce byla konstrukční řešení a směry technického vývoje vozidel Formule student. Úroveň první části práce rešeršního charakteru odpovídá dostupným informacím, zejména na www stránkách jednotlivých týmů, a očekávaným odborným znalostem studenta, který v rámci bakalářského stupně studia neabsolvoval odborné předměty zaměřené na oblast zpracovávanou v jeho bakalářské práci. Druhá část, zabývající se využití inženýrských přístupů při vývoji Formule student, je věnována simulaci činnosti brzdového systému vozidla v software AMEsim. Prokázal tím schopnost osvojit si (nad rámec zadání) práci s výše zmíněným softwarem a rozšířil tím práci o oblast směřující k volbě parametrů konkrétního konstrukčního řešení. Práce splnila požadavky zadání, bakalářskou práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | A | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | B | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | A | ||
Práce s literaturou včetně citací | A |
eVSKP id 23970