KLIMEŠ, P. Model dopravní křižovatky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2009.

Posudky

Posudek vedoucího

Marada, Tomáš

Cílem bakalářské práce bylo provést návrh a relizaci modelu dopravní křižovatky. Následně ověřit funkčnost modelu řízením pomocí programovatelného automatu. Jedná se o středně náročné téma, vyžadující praktickou realizaci modelu křižovatky a napsání řídicího programu pro PLC. Cíle práce byly splněny a zadané téma lze tedy považovat za splněné v požadovaném rozsahu.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění požadavků a cílů zadání B
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod B
Vlastní přínos a originalita B
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry C
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii A
Logické uspořádání práce a formální náležitosti B
Grafická, stylistická úprava a pravopis B
Práce s literaturou včetně citací B
Samostatnost studenta při zpracování tématu B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Zuth, Daniel

Díky praktickému výstupu lze hodnotit práci jako středně náročnou, nicméně text práce by mohl být rozsáhlejší například o popis řídícího programu PLC. Také z práce není zřejmé, zda řídící program počítá s nočním režimem, či použití tlačítka pro chodce.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění požadavků a cílů zadání B
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod C
Vlastní přínos a originalita C
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry D
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii B
Logické uspořádání práce a formální náležitosti C
Grafická, stylistická úprava a pravopis B
Práce s literaturou včetně citací C
Navrhovaná známka
C

Otázky

eVSKP id 19960