MACHOVÁ, P. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

V předložené DP oceňuji kvalitní zpracování průzkumu spokojenosti zákazníků a správně vyvozené směrování následných opatření. Návrhová část pak předkládá velmi podrobný návod detailně zpracovaných opatření vedoucích nejen ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků, ale potenciálně i k oslovení nových zákaznických skupin. Návrhy jsou doplněny o realisticky zpracovaný časový harmonogram a rozpočet. Otázka k obhajobě: Jedním z pilířů Vašich návrhů je rozšíření internetové prezentace firmy. Proč je podle Vás pro takovýto typ podnikání ve službách internetová prezentace klíčová pro úspěch na trhu?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části A
Přínos a praktické využití návrhu B
Iniciativa a samostatnost při zpracování A
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 B
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň B
Splnění cíle a rozsahu zadání A
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) B
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) A
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Zemanová, Věra

Navrhovaná známka
A

eVSKP id 40661