MACHOVÁ, P. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
V předložené DP oceňuji kvalitní zpracování průzkumu spokojenosti zákazníků a správně vyvozené směrování následných opatření. Návrhová část pak předkládá velmi podrobný návod detailně zpracovaných opatření vedoucích nejen ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků, ale potenciálně i k oslovení nových zákaznických skupin. Návrhy jsou doplněny o realisticky zpracovaný časový harmonogram a rozpočet. Otázka k obhajobě: Jedním z pilířů Vašich návrhů je rozšíření internetové prezentace firmy. Proč je podle Vás pro takovýto typ podnikání ve službách internetová prezentace klíčová pro úspěch na trhu?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň navrhované části | A | ||
Přínos a praktické využití návrhu | B | ||
Iniciativa a samostatnost při zpracování | A | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | B | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | B | ||
Splnění cíle a rozsahu zadání | A | ||
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | B | ||
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | A |
eVSKP id 40661