BRYCHTA, L. Marketingový mix vybraného hotelu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.

Posudky

Posudek vedoucího

Novák, Petr

Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu zvoleného hotelu. Postup řešení odpovídá tématu práce. K analýze prostředí byly použity standardní analýzy, výsledky jsou shrnuty v analýze SWOT. Na základě zjištěných problémů a nedostatků jsou uvedeny návrhy na rozšíření služeb a s tím související úpravu dalších marketingových nástrojů. Závěrečná práce je zpracována standardním způsobem. Drobné nedostatky neovlivňují výsledky práce. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě závěrečné práce: 1) V kapitole Vymezení problému a cíle práce uvádíte, že budete vypracovávat analýzu makroprostředí STEP a v kapitole 2.8.1 jste použil PEST. Můžete to, prosím, vysvětlit? 2) Navrhujete při zprovoznění služeb wellness využít interní zaměstnance (recepční, údržbář a ukízečka). S čím souhlasím. Avšak uvádíte, že to tento návrh nezvýší mzdové náklady. Myslíte si, že když zaměstnanci přidáte k aktuálnímu výkonu ještě další činnost bez odpovídajícího mzdového ohodnocení, že bude "pracovat více" za stejnou mzdu?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací C
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Pecková, Jarmila Hnidáková

Teoreticko-metodická část je logicky strukturována, obsahuje citace z literárních zdrojů, které autor uvádí v přiloženém seznamu. Pro větší názornost a pochopení autor použil obrázky, grafy a tabulky, které jsou přehledné a vhodně doplňují text. Autor předložil analýzu marketingového prostředí, Porterova modelu 5 konkurenčních sil a SWOT analýzu. Autor předložil podrobnou analýzu konkurence dle vybraných kritérií. Oceňuji, že návrhy řešení navazují na závěry těchto analýz. V práci se objevují drobné formulační a gramatické nepřesnosti (např. v tabulce 11 ubytování na 2 noci). Ze zpracované problematiky lze konstatovat, že autor stanovené cíle splnil, práce splňuje požadavky na tento typ kvalifikačních prací. Předložené návrhy mohou být dobrým návodem pro směřování marketingových aktivit a zefektivnění marketingového mixu Grid hotel.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji B
Splnění stanovených cílů B
Navrhovaná známka
C

Otázky

eVSKP id 110750