PASDIORA, D. Návrh marketingové strategie firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.

Posudky

Posudek vedoucího

Šmakalová, Petra

1) Ve SWOT analýze uvádíte jako příležitost- "Ekonomické trendy", prosím objasněte, co touto příležitostí máte na mysli? 2) V práci uvádíte, že z 50-ti respondentů dotazníkového šetření byli většinou muži a na základě tohoto výsledku je označujete za cílovou skupinu pro nákup automobilů. Jakou formou probíhala distribuce dotazníku a výběr respondentů?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji, včetně citací A
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Řeháková, Michaela

Navrhovaná známka
A

eVSKP id 62991