MANDÍKOVÁ, A. Návrh na zlepšení komunikace a řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Hydroma, spol. s r. o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Otázka k obhajobě: Proč si myslíte, že je pro analyzovanou společnost i přes povahu jejich produktů vhodná inzerce v regionálním tisku?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | D | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
"Cílem práce bylo vytvořit návrh, který povede ke zlepšení marketingové komunikace a řízení vztahů se zákazníky v dané společnosti. Práce tento cíl splnila. Práce s literaturou je přiměřená tématu a studentka prokázala dostatečné zvládnutí teoretických poznatků. Práce je přehledná, studentka postupovala logicky a uceleně. S návrhy pro vylepšení marketingové komunikace společnosti Hydroma, spol. s r.o., které studentka v práci uvedla, lze souhlasit a můžou být přínosem pro majitele a management společnosti pro určování budoucích kroků v této problematice. Práce mohla být ještě doplněna o analýzu lepšího využití modulu CRM v informačním systému Helios Orange společnosti Hydroma, spol. s r.o. V průběhu řešení práce bylo rovněž vhodně využito grafické zpracování, které vhodně doplňuje textovou část. Závěrečnou práci doporučuji k obhajobě. Závěrečnou práci hodnotím známkou ""B"". Ing. Michal Uherek"
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 66278