ZÁHRADNÍK, Š. Komunikační mix společnosti Fabory CZ Holding s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Otázka k obhajobě: Kdo jsou největší konkurenti společnosti v České republice a jaké odlišné marketingově komunikační nástroje (vzhledem k analyzované společnosti) využívají?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | D | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | E | V práci nejsou obsaženy analýzy, které by objasňovaly opodstatnění uvedených příležitostí a hrozeb v kapitole 2.4. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | E | ||
Praktická využitelnost výsledků | D | Některé z návrhů působí spíše obecněji než konkrétně pro danou situaci. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | D | Práce splňuje předepsanou strukturu. Kapitoly jsou členěny logicky a přehledně. V práci se však vyskytují překlepy. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Autor se zabývá marketingovou komunikací společnosti FABORY CZ Holding s.r.o., kde nejdříve pojednává teoretické východiska v oblasti marketingového a komunikačního mixu. V analytické části se po představení společnosti věnuje způsobům komunikace společnosti se zákazníky a detailně popisuje užívané nástroje. Závěrem kapitoly je analýza shrnuta do přehledné tabulky. V této kapitole by bylo vhodné srovnat používané nástroje u hlavní konkurence. Bylo by dobré zmínit a rozdělit nástroje řízené skupinou a lokálně. Praktická část přichází s inovativními návrhy, které je převážně možné zavést do praxe s využitím externích společností či stážistů. Celkově budou mít tyto návrhy dopad na marketingový rozpočet daného období. Bylo by vhodné nastínit také možnou návratnost vložených prostředků. Oceňuji vlastní grafické návrhy autora. Z formálního hlediska má práce standartní úroveň. Předložená práce splňuje cíle společně s obsahovými i formálními nároky kladené na závěrečné práce. Práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 85532