HARANT, V. Marketingová strategie pre podnik Ing. Augustín Dobiš AD SPECTRUM [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.
Jedná se o výbornou diplomovou práci, která poskytuje podrobný pohled na podstatu problému. Student si stanovil jasně a explicitně cíle práce, které jsou v práci systematicky řešeny. Teoretická část práce obsahuje nezbytný a kvalitní přehled dosavadního stavu řešení dané problematiky a vytváří důležitý základ pro analytickou a návrhovou část. Tyto části práce jsou rovněž kvalitně zpracovány. Práce je vyvážená ve všech svých hlavních částech. Diplomová práce a zejména její závěry a doporučení mohou být přínosem a jsou využitelné z pohledu firmy AD Spectrum.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň navrhované části | A | ||
Přínos a praktické využití návrhu | A | ||
Iniciativa a samostatnost při zpracování | B | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | B | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | B | ||
Splnění cíle a rozsahu zadání | A | ||
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | A | ||
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | A |
eVSKP id 24952