HARANT, V. Marketingová strategie pre podnik Ing. Augustín Dobiš AD SPECTRUM [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.

Posudky

Posudek vedoucího

Světlík, Jaroslav

Jedná se o výbornou diplomovou práci, která poskytuje podrobný pohled na podstatu problému. Student si stanovil jasně a explicitně cíle práce, které jsou v práci systematicky řešeny. Teoretická část práce obsahuje nezbytný a kvalitní přehled dosavadního stavu řešení dané problematiky a vytváří důležitý základ pro analytickou a návrhovou část. Tyto části práce jsou rovněž kvalitně zpracovány. Práce je vyvážená ve všech svých hlavních částech. Diplomová práce a zejména její závěry a doporučení mohou být přínosem a jsou využitelné z pohledu firmy AD Spectrum.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části A
Přínos a praktické využití návrhu A
Iniciativa a samostatnost při zpracování B
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 B
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň B
Splnění cíle a rozsahu zadání A
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) A
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) A
Navrhovaná známka
A

Otázky

Posudek oponenta

Laktiš, Peter

Navrhovaná známka
A

eVSKP id 24952