BEDNÁŘOVÁ, M. Návrh na zlepšení marketingové komunikace společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Autorka projevovala iniciativu a zájem o zvolenou problematiku a téma práce od samotného počátku. Dovedla pracovat samostatně i věcně využít konzultací. Při zpracování práce dovedla využít logického myšlení, znalostí získaných z teorie i praktických zkušeností z dané oblasti. Prokazuje schopnost zpracování analýz, vyvozování výsledků z nich a navázání na relevantní návrhy. Některé výstupy analýz bylo vhodné přehledově shrnout (např. analýza stávající konkurence). Návrhová část vychází z výsledků analýz a návrhy lze vnímat za relevantní a směřující k vytyčenému cíli. Práci jako celek lze označit v praktickém využití za přínosnou. Otázky k obhajobě: 1) Kam si myslíte, že se může v budoucnu ubírat trend v oblasti tisku a vazby závěrečných prací? 2) Co by odhadovaný trend znamenal pro analyzovanou společnost?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C Autorka v práci prokazuje schopnost interpretovat dosažené výsledky. V případě analýzy stávající konkurence by bylo při nejmenším zajímavé toto doplnit o přehledný souhrn např. v podobě přehledové tabulky.
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Práce je logicky a přehledně strukturovaná. Autorka využívá vhodné terminologie s odbornou jazykovou úrovní.
Práce s informačními zdroji, včetně citací A Práce obsahuje množství adekvátních informačních zdrojů, která jsou vhodně ocitovány.
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Mašterová,, Lucie

Autorka zpracovala bakalářskou práci v rámci společnosti diplomky-online.cz. Téma práce je aktuální a vhodné pro bakalářskou práci. Práce je zpracována přehledně, na teroetickou část navazuje analýza současné situace a následně pak návrhy z provedené analýzy. Zásadním nedostatkem v předložené práci je tvrzení, že návrhy autorky přinesou zvýšení tržeb společnosti až o 30%. Toto tvrzení není podložené žádným výzkumem, nebyla provedena analýza zakázníků společnosti. Zvýšení tržeb o 30 % na základě předložených návrhů a vzhledem k analýze konkurence v tomto odvětví, je tvrzení nejen velmi odvážné, ale spíše nereálné a autorka jej nemá podložené žádným relevantním argumentem. V práci zároveň chybí analýza nákladů tak, aby bylo patrné kolik společnost v současnosti vydává za marketing a kolik studentka navrhuje vydávat v budoucnosti - právě v návaznosti na očekávané zvýšení tržeb. Celkově je však práce zpracována pečlivě, doporučuji ji k obhajobě a navrhuji hodnocení C.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A
Splnění stanovených cílů C
Navrhovaná známka
C

Otázky

eVSKP id 110369