FAZEKAS, T. Využití programu SolidWorks v silnoproudé elektrotechnice. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2009.
Student se ve své práci zabýval problematikou modelování v elektrotechnice. Předmětem jeho zájmu se stal program Solidworks. Porovnal možnosti tohoto programu s jinými typy a analyzoval konkrétní pracovní operace v tomto programu. Jeho praktické využití dokumentoval na dvou modelech z oblasti silnoproudé elektrotechniky. Jednalo se o modelové zařízení ke studiu dynamických vlastností kluzného kontaktu a upravený jednofázový komutátorový motor ke snímání průběhu proudu v komutující cívce. K pochopení terminologie a technické podstaty problému si student iniciativně nastudoval také část problematiky z oblasti kluzného kontaktu. Výňatek rovněž prezentuje ve své práci. Při zpracovávání postupoval student samostatně a iniciativně. Práce je zhotovena pečlivě a může být přínosem i pro výuku studentů.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění zadání | A | 50/50 | |
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) | A | 20/20 | |
Formální zpracování práce | A | 20/20 | |
Využití literatury | A | 10/10 |
Bakalářská práce se věnuje současným možnostem 3-D modelování. Je vytvořen stručný přehled systémů parametrického 3-D modelování včetně jejich základních rysů. Dále je rozebrána metodika vytváření 3-D modelu součásti v programu SolidWorks 2008. V této části práce mohl být autor kreativnější namísto citování literárních pramenů. Rovněž chybí srovnání jednotlivých systémů parametrického modelování. V konečné fázi je vytvořen 3-D model součásti. Této (praktické) části bakalářské práce by měl být rozhodně věnován větší prostor. Po formální stránce je práce na dobré úrovni.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | A | 19/20 | |
Odborná úroveň práce | B | 42/50 | |
Interpretace výsledků a jejich diskuse | C | 14/20 | |
Formální zpracování práce | B | 8/10 |
eVSKP id 23088