GURECKÁ, H. Počítačové modelování 3D objektů pomocí povrchové sítě [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2018.
Přikládám vyjádření Ing. Václava Veleby, odborného konzultanta z firmy B+R Automatizace, s r.o.: „Studentka Hana Gurecká měla za úkol prozkoumat metody použitelné pro zjednodušení povrchové sítě. Dvě vybrané metody měla realizovat. Úkolu se zhostila nad očekávaní úspěšně – jako druhou vybrala a úspěšně realizovala metodu složitostí zdaleka překračující očekávanou úroveň bakalářské práce. Metoda decimace hran za použití chybových kvadrik je implementačně náročná, vyžaduje značné programátorské dovednosti a abstraktní myšlení. Po obsahové stránce není bakalářské práci co vytknout, odborně i stylisticky je na úrovni. Studentka prokázala schopnost samostatné činnosti a její práce je přínosem pro naše vývojové oddělení.“ S vyjádřením pana Ing. Veleby se zcela ztotožňuji. Práce je dle mého soudu velmi povedená až nadstandardní. Zdrojový kód vytvořených programů je součástí elektronické přílohy, programy jsou psané přehledně, efektivně a jsou zcela funkční. Slečna Bc. Hana Gurecká prokázala vynikající schopnosti pracovat na inženýrských úkolech.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Vlastní přínos a originalita | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | A | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | A | ||
Práce s literaturou včetně citací | A | ||
Samostatnost studenta při zpracování tématu | A |
Práce se zabývá algoritmy zjednodušování povrchových sítí reprezentujících trojrozměrné objekty. Má výrazně rešeršní charakter, za vlastní přínos autorky je třeba považovat testování známých algoritmů na vybraných typech dat a porovnání jejich efektivnosti. Téma je třeba hodnotit jako náročné, protože není v bakalářském studiu standardně vyučováno. V některých pasážích je text hůře srozumitelný vinou odborně méně obratných formulací . V některých případech jsou rozdílné pojmy používány jako synonyma (viz doplňující otázka).
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Vlastní přínos a originalita | C | ||
Schopnost interpretovat dosaž. výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | B | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | B | ||
Práce s literaturou včetně citací | A |
eVSKP id 108534