ZEZULA, V. Inovace marketingové strategie vybrané sportovní akce [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Závěrečná práce Vojtěcha Zezuly se zabývá inovací marketingové strategie zvolené akce. Cílem práce bylo na základě provedených analýz předložit návrh modernizace marketingové strategie pro sportovní akci Moravskou ligu Taekwon-Do. V teoretické části se student zabývá především pojmem marketing, dále sportovním i přímým marketingem, reklamou, sponzorstvím, financováním českého sportu, moderními trendy v oblasti marketingu, popisem taekwon-do a použitých metod. V analytické části práce nalezneme swot analýzu, marketingový mix a anketu o 94 převážně mladých respondentů z Třebíčska. Vlastním návrhem Vojtěcha je nová marketingová strategie akce zabývající se převážně cenou vstupenek, reklamou, PR a moderními médii. Otázka k obhajobě: Jakými způsoby lze na lokální úrovni zvýšit popularitu třebíčského oddílu Koguryo a s ní související nárůst členské základny, sponzorských peněz i diváckého zájmu? Práci hodnotím dostatečně a doporučuji ji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | E | Dostatečné | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | D | S mírnými výhradami | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | E | Podprůměrné | |
Praktická využitelnost výsledků | C | Průměrné | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | E | Dostatečné | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | D | Podprůměrné |
Autor vypracoval bakalářskou práci jejímž cílem byla inovace marketingové strategie sportovní události „Moravská liga Taekwon-do“ konané v Třebíči. Výsledek práce, resp. cíl, není zcela jednoznačně interpretován, ovšem z obsahu kapitoly č. 4 je identifikovatelný. Autor se zaměřil na inovaci především ve sféře propagace, kterou rozpracoval podrobně a navrhované změny budou přínosné. Struktura práce je místy chaotická a odborná jazyková úroveň průměrná. Práci s informačními zdroji autor zvládl a využil rozmanité možnosti získávání informací.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | Cílem práce bylo předložit návrh na řešení změny v organizační struktuře vybraného sportovního klubu, která bude provedena na základě studia literárních zdrojů k dané problematice a na základě analýzy současné situace. Tyto úkoly student splnil a provedl vlastní návrhy na řešení situace. Byly navrženy změny v organizační struktuře vedení klubu, ale i změny v managementu práce. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | Metody, které autor používal patří k základním způsobům manažerských přístupů, jsou pro tento typ práce dostačující. Doplněna byla práce o anketní šetření, jehož výsledky jsou v práci uvedeny. Získané výsledky byly sestaveny do tabulek a graficky vyjádřeny. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | D | Na základě analýzy stávající situace ve fotbalovém klubu Břeclav je sestaven návrh doporučení pro změnu struktury a uspořádání managementu sportovního klubu včetně doporučení pro další rozvoj v oblasti spolupráce s českými i zahraničními klubu a další rozvoj spolupráce se sponzory. Jednotlivé pozice managementu jsou specifikovány a v rámci inovace je sloučena pozice sekretáře klubu s asistentem vedení. Ze získaných výsledků autor sestavil doporučení a závěry. | |
Praktická využitelnost výsledků | B | Výsledky práce jsou v praxi poměrně dobře využitelné, zejména procesy inovace a změny. | |
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | D | Práce má tradiční strukturu, je sepsána čtivě, bez větších nedostatků a chyb. Použitá terminologie odpovídá požadavkům na tento typ práce. Jazyková úroveň je dobrá. | |
Práce s informačními zdroji | B | Student práci vypracoval dle stanovených požadavků, citace odpovídají normě. |
eVSKP id 72625