SLIVOŇ, J. Rozvoj osobnosti manažerů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2023.
Práce lze zařadit do hodnocení dobře až velmi dobře. Cíle jsou jasné a splněné, závery jsou také na velmi dobré úrovni. V rámci menšího hodnocení metodiky a interpretace výsledků lze z celkového působení a dojmů práce konstatovat hodnocení se známkou velmi dobře. Otázky vedoucího na studenta pro obhajobu: 1. Jaká je návratnost a jaké jsou odhadované nepeněžní benefity studentem navrhovaných opatření? 2. Jakým způsobem plánuje podnik dané návrhy realizovat a jak je chce v dlouhodobém kontextu zkontrolovat?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | Hlavním cílem bakalářské práce je "zhodnotit manažerské prostředí a navrhnout zlepšení v oblasti osobního rozvoje." Student splnil svůj cíl na velmi dobré úrovni, kde se věnoval výsledkům z vlastního dotazníku ještě pomocí osobních pohovorů. Velký důraz klade na složku motivace a komunikace. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | Student používá neověřený dotazník, který vytvořil. Při sestavení dotazníku opomíjel student však možnost vysvětlení čtenářovi, jakým způsobem k daným dotazům dojde. Dotazy jsou přímé, na základě malého souboru pouze kvalitativně vyhodnotitelné, což student dělá deskriptivně. Student zvýšil úroveň své studie pomocí dodatečnému kolu osobních pohovorů, kde se snažil zjistit podstatu odpovědí. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | Student pomocí výsledků dvou-metodového přístupu je schopen proniknout do určité hloubky v dané problematice. V rámci své analýzy však nevěnoval velkou část kritickému pohledu na věci a na potencionální předjatost respondentů. Závěry jsou jasné, ale situace i kvůli zvoleným metodám není tak jednoznačná, jak to student představuje. Student správně uvádí, že pro své návrhy existují ve firmě náklady na daný návrh. Také uvedl, že firma je ekonomicky dostatečně silná, aby dané náklady pokryla. Chybí však pomoc při rozhodování, jestli se z dané investice vůbec předpokládá nějaký benefit a jestli se investice vůbec vyplatí. | |
Praktická využitelnost výsledků | B | Výsledky studie jsou z reálně existující firmy. Je vidět, že student pracoval blízko s managementem společnosti a dá se předpokládat, že student svoje závěry i výsledky s managementem konzultoval. Student však tyto skutečnosti nezdokumentoval ve své práci do plné míry. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | Z hlediska formalit nejsou žádné námitky. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A | Porovnání dokumentu zjistilo 5,9% shodu s jinými dokumenty. Tyto shody se vztahují převážně na části práce, které nejsou samostatnou prací studenta (zadání, obsah) anebo na shodné reference. Citace a reference jsou v pořádku a dostatečné. |
Cílem bakalářské práce bylo zhodnotit manažerské prostředí a navrhnout zlepšení v oblasti osobního rozvoje. Celková struktura práce je dobré úrovni, úroveň teoretické části je pak dobrá, některé zdroje však nejsou příliš odborného charakteru a některé jsou již poměrně "letité". V analytické části diplomant prokázala schopnost velmi dobré interpretace výsledků, návrhy jsou s mírnými úpravami v použitelné formě doporučitelné firmě (i když některé návrhy by bylo vhodné podrobněji rozpracovat). Souhrnně se jedná se o velmi dobrou práci, proto ji doporučuji k obhajobě se stupně V - velmi dobře.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | C |
eVSKP id 151949