KINTROVÁ, H. Návrh změn marketingové komunikace vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Autorka k práci přistupovala zodpovědně a svědomitě. O téma práce projevovala velký zájem. Práce je přehledně a logicky strukturovaná a je zde prokázána schopnost využít získané teoretické poznatky jak v analytické tak i v návrhové části. Z práce je také patrné, že se autorka v dané oblasti poměrně dobře orientuje. V analytické části bylo vhodné dodat podrobnější analýzu největších konkurentů. Práce předkládá množství relevantní návrhů, které jsou dokonce i nad rámec samotného zadání. Tento fakt pak přidává hodnotu práce pro analyzovanou společnost. Z množství návrhů pak autorka vhodně vypíchla ty, které v danou chvíli považuje za nejdůležitější pro realizaci. Veškeré návrhy jsou pak jasně vyčísleny (jak už jako celek, tak i samostatně ty nejdůležitější). V práci není opomenutý ani doporučený harmonogram realizace návrhů, jejich přínosy a i možná rizika spojená s realizací. Práci jako celek lze označit za prakticky využitelnou a přínosnou. Otázky k obhajobě: 1) Co si myslíte o guerilla marketingu jakožto formě zviditelnění se v oblasti působení Vaší společnosti? 2) Jaké z marketingových nástrojů jsou v dané oblasti podle Vás klíčové pro upevnění vztahů se zákazníky?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | V práci je využito správného postupu a standardních metod. Tyto jsou v práci umístěny adekvátně. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | V analytické části bylo vhodné dodat podrobnější analýzu největších konkurentů. | |
Praktická využitelnost výsledků | B | Výsledky práce jsou prakticky využitelné, zejména pak v podobě samotných autorčiných návrhů. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Práce má logické a přehledné uspořádání. Autorka se vyjadřuje na odborné jazykové úrovni a využívá vhodné terminologie. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A | Práce obsahuje adekvátní informační zdroje, které jsou náležitě citovány. |
Teoretická část bakalářské práce je zpracována účelně k danému tématu, autorka využívá odborné terminologie a věnuje se všem potřebným oblastem. Po obsahové, formální a stylistické stránce je bakalářská práce zpracována velmi dobře. Pozitivně hodnotím vizuální podobu práce - použité fotografie, obrázky, grafy, tabulky, celkovou strukturu a přehlednost práce. Autorka si dala záležet na zpracování průzkumu (dotazníkového šetření) z něhož přes drobné nedostatky vyvozuje adekvátní závěry. Doporučené návrhy považuji za vhodné, efektivní a především realizovatelné. Je z nich patrný respekt k přání (zadání) jednatele společnosti Farao a také, že autorka nad rámec vědomostí o marketingové komunikaci porozuměla v obecné rovině také problematice reklamní výroby a situaci, ve které se reklamní agentura nachází. Mírným nedostatkem práce je velmi obecné zhodnocení finanční nákladnosti. Osobně doufám, že společnost v blízké době alespoň některý z návrhů zrealizuje. Vzhledem k výše uvedenému bakalářskou práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | B | ||
Splnění stanovených cílů | B |
eVSKP id 110605