VÁŇOVÁ, K. Profesionální image lékárníka a jeho vliv na spokojenost zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.
Bakalářská práce, jejímž cílem bylo identifikovat profesionální image lékarníka a jeho vliv na spokojenost zákazníků Lékarny Centrum v Bohumíně, byla studentkou zpracována výborně jak po stránce obsahové, tak i formální. V teoretické části byly zpracovány tematicky relevantní poznatky. V souladu s vytyčeným cílem provedla studentka v praktické části empirický výzkum, použila vhodně metody dotazníkového šetření. Na základě získaných dat vymezila osobnost profesionálního lékarníka a její vnímání zákazníky Lékarny Cetrum. Následně navrhla doporučení k rozvoji schopností lékarníka vedoucí ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
| Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
|---|---|---|---|
| Splnění cíle a rozsahu zadání | A | ||
| Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | B | ||
| Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | A | ||
| Odborná úroveň navrhované části | A | ||
| Přínos a praktické využití návrhu | A | ||
| Iniciativa a samostatnost při zpracování | A | ||
| Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | B | ||
| Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | A |
eVSKP id 11650