NOVÁK, M. E-mail marketing s podporou renovace korporátní identity [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Bakalářská práce je zpracována systematicky a na velmi dobré odborné úrovni. Především oceňuji okamžité a doložené využití návrhů ve firemní praxi. Praktické využití návrhů je navíc doloženo detailní analýzou úspěšnosti nově nastavené marketingové komunikace. Otázka k obhajobě: Na základě zpracované analýzy úspěšnosti online komunikace jste doporučil ukončit využívání služby AdWords a zintenzivnit využívání služeb sociální sítě Facebook. Neobáváte se, že tímto krokem ztratíte, respektive nezískáte, část zákazníků, kteří Facebook nevyužívají?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Předkládaná bakalářská práce je zpracována podle všech vyžadovaných pravidel. Práce je přehledná, dobře strukturovaná a její náplň plně vystihuje zadané téma. Vlastní výsledky zcela jednoznačně definují očekávané výstupy.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 73369