JANŮ, Š. Marketingová strategie pro společnost HASOFT, s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.

Posudky

Posudek vedoucího

Šimberová, Iveta

Cíle práce byly splněny, autor navrhl marketingovou strategii pro firmu. Nicméně práci chybí větší precíznost.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů D Cíle práce byly splněny, autor navrhl marketingovou strategii pro firmu.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C Metody i postup vyhovují požadavkům, nicméně je zde nevyváženost v hloubce a kvalitě jednotlivých metod.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D Autor prokázal uspokojivě schopnost interpretovat výsledky a vyvozovat z nich závěry.
Praktická využitelnost výsledků D Návrhy mají potenciál pro praktické využití, nicméně taky bych si představovala větší dopracovanost, např.zejména v oblasti ekonomického zhodnocení.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň E Uspořádání splňuje základní standardy, ale je nevyvážené, v některých částech mírně rozházené (např. str.60 a pod.). Práce má také určité nedostatky v podobě číslování jednotlivých tabulek,obrázků a jejích odkazů v textu (např. Tabulka 2 (1?), str.26-27, obrázky č. 2-5 apod.). Na některé tabulky chybí odkazy úplně (nebo jsou zavádějící)
Práce s informačními zdroji, včetně citací C Citace i zdroje jsou použité dle základních požadavků, nicméně bych ocenila větší precíznost.
Navrhovaná známka
D

Posudek oponenta

Krýslová, Andrea

Student se ve své diplomové práci zabýval návrhem marketingové strategie vybraného podniku HASOFT, s.r.o. Diplomová práce je členěna do tří nosných částí. V první teoretické části student vymezil základní pojmy a nástroje potřebné pro úspěšný návrh marketingové strategie. V druhé části práce se student věnoval analýze současného stavu společnosti a jejímu marketingovému prostředí za užití základních analytických nástrojů. Realizované analýzy sloužily jako podklad pro návrh vhodného zlepšení marketingové strategie společnosti, tak aby naplňovala základní předepsané cíle, tzn. zvýšení obratu, získání nových zákazníků a rozšíření povědomí o značce. Součástí tohoto návrhu bylo převážně zlepšit propagaci firmy v rámci B2B trhu za pomocí aktualizace a vylepšení stávajícího e-shopu společnosti a zvýšení aktivity na sociálních sítích. Student se věnoval všem předepsaným cílům diplomové práce, avšak mohl lépe rozpracovat finanční náročnost navrhovaných změn. Diplomovou práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň D
Práce s informačními zdroji D
Navrhovaná známka
C

Otázky

eVSKP id 103502