PATAKYOVÁ, S. Plazmochemické úpravy substrátů a vrstev v R2R režimu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta chemická. 2021.
Studentka provedla rozsáhlou a systematicky organizovanou sérii časově náročných experimentů, při kterých získala množství cenných experimentálních dat. Ke zpracování naměřených dat přistoupila velmi zodpovědně a samostatně, prokázala také schopnost samostatné orientace v řešeném tématu a efektivní dovednosti projektového řízení. Její experimentální práce sice byla poznamenaná omezeními vyplývajícími z oandemické situace, nicméně s využitím alternativního postupu se jí npodařilo bezvýhradně splnit zadání a získat cenné poznatky, které dále posunuly naše znalosti a dovednosti při plasmatickém opracování polovodičových vrstev.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Kvalita zpracování výsledků | A | ||
Interpretace výsledků, jejich diskuse | B | ||
Závěry práce a jejich formulace | B | ||
Využívání konzultací při řešení práce | A | ||
Celkový přístup k řešení úkolů | A | ||
Splnění požadavků zadání | A | ||
Studium literatury a její zpracování | B | ||
Využití poznatků z literatury | A |
Práca je napísaná na odborne veľmi dobrej úrovni a obsahuje len minimum logických alebo formálnych chýb. V práci by som ale vytkol častokrát vyskytujúce sa nesprávne vyjadrenia, napr. na strane 8 je namiesto slova diera uvedené otvor, v časti venujúcej sa fyzike plazmy sa vyskytujú nesprávne výrazy, pravdepodobne spôsobené pri preklade z angličtiny. Na strane 23 je v popise obr. 12 použitý výraz "potiahnutý plazmou", a pod. Na strane 23 je tiež nesprávne interpretovaný záver: "Celkovo výsledky týchto dvoch meraní korelujú a zhodujú sa na tom, že účinky plazmy boli do značnej miery obmedzené iba na povrch TiO2", čo je v skutočnosti práve naopak. Podobne je na strane 25 nesprávne uvedené tvrdenie: "XRD poukázalo na fakt, že z metylsilikátového spojiva vznikla plne amorfná štruktúra SiO2", čo je zvláštny záver, pretože XRD sa na detekciu amorfných látok nepoužíva. Tieto nesprávne interpretácie ale nijako neznižujú kvalitu práce, naopak dokazujú, že študentka preštudovala veľké množstvo vedeckej literatúry a vypracovala vynikajúcu rešerš danej témy.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | A | ||
Logické členění práce | A | ||
Kvalita zpracování výsledků | B | ||
Interpretace výsledků, jejich diskuse | B | ||
Využití literatury a její citace | A | ||
Úroveň jazykového zpracování | A | ||
Formální úroveň práce – celkový dojem | B | ||
Závěry práce a jejich formulace | A |
eVSKP id 131659