PEJČEVOVÁ, B. Návrh marketingového mixu nového produktu ve vybraném podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.

Posudky

Posudek vedoucího

Milichovský, František

1) Vysvětlete postup výběru datových tarifů. Odpovídají ceny aktuálním nabídkám? 2) Vysvětlete stanovení sumy poplatků pro cykloshopy, jak jsou uvedeny v kap. 3.4 (s. 75).

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Bakalantka vypracovala práci na velmi kvalitní úrovni, čímž naplnila stanovené cíle.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Při zpracování jednotlivých části došlo k drobným odchylkám, které nemají významný dopad na dosažené výsledky. Samotný postup řešení bakalářské práce odpovídá tématu práce.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C Bakalantka zpracovala jednotlivé oblasti analytické části na dobré úrovni. Pro lepší úroveň práce by však bylo vhodné provést důkladnější popis některých částí analytické části. Zjištěné výsledky dotazníkového šetření mají nízkou úroveň interpretace.
Praktická využitelnost výsledků C Využitelnost návrhů je významně ovlivněna příslušnými náklady na jejich realizaci. Pro některé dílčí návrhy nejsou odpovídající náklady vyčíslené (např. náklady na veletrhy v zahraničí), čímž se snižuje jejich uplatnitelnost.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Práce obsahuje drobné formální nedostatky, které výrazně nesnižují celkovou kvalitu práce.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B Práce s odbornou literaturou je na přijatelné a standardní úrovni, která je pro tento typ prací požadována. Použité zdroje vystihují podstatu zpracovaného tématu.
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Rotrekl, David

Autorka úspěšně naplnila stanovený cíl práce, kterým je návrh marketingového mixu pro nový produkt. Poměrně obsáhlá teoretická část objasňuje všechny důležité pojmy a analýzy potřebné pro sestavení marketingového mixu. V analytické části autorka tyto analýzy aplikovala na současný stav společnosti s návazností na nový produkt. Použité metody a rozsah analýz jsou dostatečné pro rozhodování o jednotlivých prvcích marketingového mixu. Na podkladě získaných informací autorka zformulovala konkrétní návrhy opatření z jednotlivých částí marketingového mixu. Zdařile doplnila aktuálně využívaná opatření novými návrhy vhodnými pro nový produkt. Pozitivně hodnotím zejména nápaditost jednotlivých návrhů a jejich praktickou využitelnost pro společnost. Na základě výsledků provedeného dotazníkového šetření navrhla doporučenou maloobchodní cenu produktu. Osobně bych doporučoval se ještě více zaměřit na cenovou politiku pro jednotlivé distribuční kanály. Struktura práce je logická, použitá terminologie a jazyková úroveň na odpovídající úrovni. Autorka plně využila dostupné informační zdroje a zkušenosti, které získala během své praxe ve společnosti. Bakalářskou práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A
Splnění stanovených cílů B
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 110942