BRADÁČOVÁ, N. Analýza poptávky a její využití pro budování konkurenceschopnosti firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.

Posudky

Posudek vedoucího

Bayerová, Vladimíra

Studentka pracovala iniciativně. Navržený postup a použité metody jsou vhodné pro řešení zvoleného problému. Práce je i přes drobné chyby a opomenutí na dobré úrovni. Doplňující dotaz Na straně 60 uvádíte, že firma stanovuje spíše vyšší ceny oproti konkurenci, jelikož si zakládá na kvalitě a prováděných montážích. Znamená to, že nabízí kvalitativně odlišný sortiment než konkurence? Pokud ano, jakým způsobem toto kvalitativní odlišení zákazníci poznají?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací C
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Lehotský, Bronislav

Návrhy jsou použitelné pro využití v praxi a mohou přispět k rozvoji firmy a zvýšení zájmu zákazníků.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji C
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 94802