BRADÁČOVÁ, N. Analýza poptávky a její využití pro budování konkurenceschopnosti firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Studentka pracovala iniciativně. Navržený postup a použité metody jsou vhodné pro řešení zvoleného problému. Práce je i přes drobné chyby a opomenutí na dobré úrovni. Doplňující dotaz Na straně 60 uvádíte, že firma stanovuje spíše vyšší ceny oproti konkurenci, jelikož si zakládá na kvalitě a prováděných montážích. Znamená to, že nabízí kvalitativně odlišný sortiment než konkurence? Pokud ano, jakým způsobem toto kvalitativní odlišení zákazníci poznají?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C |
Návrhy jsou použitelné pro využití v praxi a mohou přispět k rozvoji firmy a zvýšení zájmu zákazníků.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | C |
eVSKP id 94802