VERTAĽ, D. Bezkontaktní mikropočítačová karta jako skrýš pro geokešing [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2021.

Posudky

Posudek vedoucího

Burda, Karel

Zadání práce považuji za splněné v celém rozsahu. Student konzistentně popsal příslušnou teorii a poté navrhl a naprogramoval aplikaci pro smartfon a pro mikropočítačovou kartu. Obě aplikace otestoval, čímž potvrdil, že splňují všechny požadavky formulované v podrobné specifikaci. Student zadaný problém řešil systematicky a samostatně. Práce je psána logicky, odborně a na vysoké formální úrovni. Z uvedených důvodů práci hodnotím 100 body, tj. stupněm A.

Navrhovaná známka
A
Body
100

Posudek oponenta

Dzurenda, Petr

Zadání diplomové práce považuji za splněné. Student implementoval geokešingovou aplikaci pro mobilní telefon a čipovou kartu. Aplikace dle zadání umožňuje dva typy her: 1) putování virtuálních předmětů a 2) sbírání virtuálních předmětů. Popis implementace aplikace v kapitole 2.1.5 by mohl obsahovat stavové a UML diagramy, a výseky zdrojových kódů pro lepší zorientování čtenáře v popisu vyvinuté aplikace. Stejně tak chybí i popis sekvence a formát použitých APDU zpráv mezi telefonem a kartou. Sekce 2.2 popisuje a demonstruje funkčnost vyvinuté aplikace. Postrádám zde však příklad demonstrace herního scénáře, tj. od registrace uživatele a skrýše do hry, přes volbu hry hráčem, až po zaznamenání výsledku na herním serveru. Chybí také výkonové testy aplikace, tj. kolik času zaberou jednotlivé části protokolu. Po formální stránce obsahuje práce několik málo nedostatků: chybí definice zkratek při prvním výskytu viz např. GPS, NFC, EEPROM a citace jsou uváděny za tečnou a není tedy znám jejich význam. Kapitola 1.2 „Vývoj a typy kariet“ pak obsahuje referenci [5] za každým odstavcem. Práci doporučuji k obhajobě s hodnoceném A (92 bodů).

Navrhovaná známka
A
Body
92

Otázky

eVSKP id 133434