LAMÁČKOVÁ, K. Projekt - Sportovní činnosti pro studenty se zdravotním postižením na Vysokém učení technickém v Brně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Studentka se v práci zabývá aktuálním tématem, které sice není nové, ale jeho ekonomické a sociální pojetí stále poněkud problematické. V oblasti, jako je vysoké školství, je možné podobný projekt zrealizovat i přes stávající situaci v oblasti projektů a financí, a příp. zaměření univerzity. Ale stále je obtížná jeho realizace v oblasti soukromého podnikání. Přínosnost práce je patrná a snad bude v budoucnu i částečně uplatněna. Otázka Co, podle Vás, způsobuje nedostatek zájmu o podnikání v této oblasti?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň navrhované části | B | Navrhovaná část dobře navazuje svým vypracováním na analýzu stávající situace. Dobře pracuje s možnými riziky finanční stránky projektu. | |
Přínos a praktické využití návrhu | A | Návrh se zabývá aktuálním tématem jednoho z celouniverzitního projektu řešeného na VUT v Brně. Může tak být využit jako vodítko pro realizaci jeho určitých aktivit. Nicméně lze návrh také využít jako námět pro možné podnikání mimo univerzitní půdu. | |
Iniciativa a samostatnost při zpracování | A | Studentka projevila při zpracování práce samostatnost a zájem o dané téma. | |
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | B | Pro práci bylo využito množství dobře zvolené literatury ze všech oblastí, kterých se práce dotýká. Norma ČSN ISO 690 byla v zásadě dodržena. Mohlo být čerpáno i ze zahraničních zdrojů, které nabízejí mnoho přínosných informací pro danou problematiku. | |
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | B | Grafické zpracování práce je úměrné zvolenému tématu a jeho řešení. Jazykové vyjádření, z pohledu užití osoby, je pro práce podobného charakteru netypické. | |
Splnění cíle a rozsahu zadání | A | Cíle práce bylo dosaženo a byl pokryt rozsah zadání, který práce nabízí. | |
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | A | Studentka uvádí všechny zásadní oblasti, které jsou v tématu obsaženy. Je zde patrné propojení získaných vědomostí a jejich využití pro zpracování problematiky. | |
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | A | Analytická část ukazuje na dostatečné a komplexní zpracování podkladů, což je ovlivněno i úrovní vstupních dat. Použité metody jsou vhodně zvoleny a navzájem na sebe navázány. |
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Úplnost vypracování | C | ||
Zvolený přístup k řešení cíle práce | C | Vymezení problému z mého pohledu nebylo stanoveno srozumitelně. | |
Úrověň zpracování práce (originalita, zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | C | Doporučila bych využít více vstupních dat či uskutečnit dotazníkové šetření mezi tělesně postiženými studenty. | |
Obtížnost a správnost řešení | D | Autorka zpracovala projekt. Pokud by se zaměřila na kompletní podnikatelský záměr se všemi jeho částmi dosáhla by podle mého její práce vyšší kvality. | |
Přínos a praktické využití návrhu | C | Velmi zajímavé téma pro praxi. Bohužel v podání této bakalářské práce praktické využití návrhu neshledávám. | |
Odborná jazyková úrověň | C | V práci se objevují nepřesné výrazy. | |
Písemná a grafická úprava | B |
eVSKP id 54319