DURIQI, D. Návrh změn konceptu řízení lidských zdrojů v podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2024.
Závěrečná práce je zpracována dobře, splňuje požadavky kladené na tento typ vysokoškolských prací. Studentka při zpracování prokázala dobrou znalost zkoumaného prostředí a schopnost samostatné práce při řešení zadaného problému. V teoretických východiscích jsou pojednány relevantní oblasti zpracovávanému tématu, nicméně jsou vystavěna na starších publikacích. Vzhledem ke zvolenému tématu je nicméně možné tento přístup považovat za dostačující pro pochopení zkoumané oblasti. V analytické části studentka aplikoval vhodně standardní metody sběru dat. Návrhy jsou zvoleny relevantně a se znalostí zkoumaného prostředí, a to včetně ekonomického zhodnocení; nicméně z textu není zcela patrné, zda odhadované náklady obsahují veškeré náklady zaměstnavatele. Návrhy mohly být zpracovány včetně časového plánu implementace a identifikace případných rizik s nimi spojených. Prezentované návrhy vycházejí ze znalosti aktuálních potřeb organizace a bezesporu představují vhodná opatření pro její další možný vývoj.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | D |
Studentka prokázala schopnost tvorby analytické práce na dobré úrovni. Nešla ale vždycky do hloubky. Aplikovaný postup práce je v pořádku, studentka měla lépe dokumentovat pohovor s vedoucím logistiky. V závěru práce nacenila náklady spojené se svými návrhy. Otázky k obhajobě: 1. Studentka nenacenila náklady spojené s placenými přesčasy. Proč? 2. Studentka navrhuje benefity na základě odpracovaných let ve společnosti. Nedojde tímto k demotivaci znevýhodněných pracovníků?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | Cílem práce je navržení změn, které vedou k úspěšnému rovzoji podniku. Studentka splňuje tyto cíle na dobré úrovni. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | Studentka aplikovala kombinovaný přístup dotazníkové šetření a pohovoru s vedoucím oddělení. Dotazníkové šetření vyhodnotila studentka deskriptivně z důvodu velice malého souboru. Pohovor s vedoucím pracovníkem je pouze rudimentárně dokumentovaný. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | Studentka dosažené výsledky interpretuje na dobré úrovni, vynechá však přechody mezi výsledky a závěry. Kritický pohled na získané výsledky chybí a studentka jde rovnou k návrhům. | |
Praktická využitelnost výsledků | D | Studentka se zabývá ve své práci réalným problémem v daném podniku na logistickém oddělení. Návrhy v práci mají vést k zlepšení spokojenosti a dovednosti. Studentka také správně uvede zakonitý nárok na placené přesčasy. Udělení návrhů následují však přímo po výzkumné části, bez další přípravy. | |
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | Kontrola na theses.cz zobrazuje 34% shodu. Při namátkové kontrole náhodných vět nebyla nalezená přímá shoda s jinými dokumenty. | |
Práce s informačními zdroji | C | Studentka správně citovala použité zdroje. |
eVSKP id 160450