MITÁČEK, Š. Detekce hlasové aktivity [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2010.
Student pracoval až příliš samostatně, nekonzultoval problémy včas, čímž si celou práci zkomplikoval a v důsledku pak analýza statistických detektorů v požadovaném rozsahu byla nad jeho časové možnosti. V zásadě ale bylo zadání splněno a celkovou úroveň bakalářské práce hodnotím jako velmi dobrou. Formálně práci nejvíce škodí větší množství hrubých pravopisných chyb, jinak je zpracována pečlivě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Formální zpracování práce | B | 16/20 | |
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) | C | 15/20 | |
Splnění zadání | B | 42/50 | |
Využití literatury | A | 10/10 |
Student se zabývá ve své bakalářské práci problematikou detektorů hlasové aktivity (VAD). Odbornou úroveň práce snižují časté nepřesnosti, neodborná terminologie, překlepy a různé nespisovné výrazy. Stejně tak některé pojmy a obrázky můžou být zavádějící (např. obr. 1.1). V práci mně také chybí přesné vymezeni testovací metriky, nebo alespoň okruh zvolených testovacích dat (rozdělení na zvukové soubory čisté a zašumělé je nedostatečné). Student dále srovnává tři druhy VAD, ale nevytvořil žadné společné srovnání těchto tří metod. Navíc jsou uváděny pouze tzv. ROC charakteristiky, z kterých nelze vždy přesně určit který testovací VAD byl lepší (uvítal bych jinou, názornější matriku jako např. AUC (Area Under the Curve) aj.). I přes to, že je studenstká práce vytvořena v systému LATEX, je formální úroveň práce snižována častými gramatickými chybami, nepřesnostmi a překlepy. I přes uvedenou kritiku student splnil zadání své bakalářské práce a proto doporučuji práci k obhajobě s hodnocením 80b/B.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | A | 20/20 | |
Odborná úroveň práce | B | 40/50 | |
Interpretace výsledků a jejich diskuse | C | 15/20 | |
Formální zpracování práce | E | 5/10 |
eVSKP id 32238