ŽŮREK, R. Analýza vybraného podnikatelského subjektu pomocí vybraných metod [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.

Posudky

Posudek vedoucího

Hanušová, Helena

Při obhajobě doporučuji zodpovědět následující otázku: 1. Jaká jsou podle vášeho názoru hlavní rizika návrhu vstupu na trh USA 2. Odhadněte rámcově náklady na jednu - vámi zvolenou - marketingovou akci

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Domnívám se, že měla být porobněji zpracována SWOT analýza,
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A Autor doplnil doporučené metody o velmi rozsáhlou část finanční analýzy, provedl velmi detailní analýzu konkurence (Porterův 5 faktorový model). Na závěr každé provedené analýzy vnějšího i vnitřního prostředí vložil podstatné závěry do tabulky nazývané "Shrnutí"
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků C Doporučení vyplývají z výsledků analýz, jsou konnkrétní a realizovatelné, chybí mi však (alespoň u jednoho) odhad jejich finační náročnosti, a zvážení rizika.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň E Autor nedodržel znění formálního zadání práce a v názvech kapitol je prafrázoval, význam zůstal zachován (Cíle práce, metody a postupy zpracování/Cíl práce; Teoretická východiska práce/Teoretická východiska; Analýza současného stavu/Analytická část; Vlastní návrhy řešení/Doporučení a návrhy na zlepšení zjištěné situace. Kapitola Cíl práce není číslována.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Pavlíček, Zbyněk

Práce plní stanovené zadání ve všech bodech. Obsahuje podrobně popsané seznámení s problematikou, provádí analýzu podnikového prostředí pomocí stanovených nástrojů a na základě relevantních dat, a také představuje doporučení pro rozvoj podnikové strategie vyvažující aktuální hrozby. Celkově je práce informačně konzistentní a v doporučeních se opírá o konkrétní možnosti. Zdařilý je také návrh marketingového plánu včetně harmonogramu.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 82425