ŠVIHA, R. Návrh rozvoje nové značky pro vlastní podnikatelský projekt [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Author has been working actively in whole process of thesis elaboration and has applied relevant approaches. His work is based on own business idea and creates relevant framework for the development of own brand. Question What would you consider risks in the fashion brand development.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A | Good level of work with information resources and citations. |
The main goal of the theses was proposal of brand development framework. I see this goal achieved. There are very good and systematic analysis made within the analytical part of the theses. Very useful is also performed research that gives needed input for the proposals. Proposed brand framework is coming out of analysis results and are systematically structured. I am just missing economical evaluation related to implementation of the proposed framework.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 143324