KOMÁREK, P. Marketingový plán značky Rosteto [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Presented Diploma Thesis is well made Marketing Plan for the particular trade mark. Author makes correct conclusions out the analysis and converts them into practical plan for next months. Question: There is wider product portfolio recommended in the plan. Aren't you afraid of technical and capacity issues in logistics and administration of higher number of products handled in the company?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Student has captured the previous development of the trademark and discovered the hidden potential of the trademark very well. His conclusions, as well as his suggestions for the future steps seem to be very useful for our company. Overall we find the thesis to be very helpful in further marketing planing for this brand.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 65662