MATOUŠKOVÁ, P. Návrh komunikačního mixu ve vybraném podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | Bakalantka vypracovala práci na velmi kvalitní úrovni, čímž naplnila stanovené cíle. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | Při zpracování jednotlivých části došlo k drobným odchylkám, které nemají významný dopad na dosažené výsledky. Samotný postup řešení bakalářské práce odpovídá tématu práce. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | Studentka zpracovala jednotlivé oblasti analytické části na kvalitní úrovni a uvedené závěry korespondují s těmito podklady. | |
Praktická využitelnost výsledků | B | Pro analyzovaný podnik představuje zpracovaná bakalářská práce kvalitní podklad pro podporu vlastní úrovně komunikačního mixu a tržní pozice. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Práce obsahuje drobné nedostatky, které výrazně nesnižují celkovou kvalitu práce. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B | Práce s odbornou literaturou je na přijatelné a standardní úrovni, která je pro tento typ prací požadována. Použité zdroje vystihují podstatu zpracovaného tématu. |
Cílem práce bylo analyzovat současný komunikační mix podniku NOVAline s. r. o. a navrhnout jeho zlepšení. Teoreticko-metodická část je logicky strukturována, obsahuje citace z literárních zdrojů, které autorka uvádí v přiloženém seznamu. Bakalářská práce je po stylistické, formální, grafické i věcné stránce na velmi dobré úrovni. Celkově je práce zpracována přehledně a srozumitelně. Drobnou nesrovnalost vidím v součtu vah u silných stránek na straně 52 v tabulce 5. V praktické části autorka analyzovala současnou situaci komunikačního mixu pomocí dostupných analýz. Pro větší názornost a pochopení autorka použila obrázky, tabulky a grafy, které jsou přehledné a vhodně doplňují text. Zvláště oceňuji kvalitně a podrobně zpracované marketingové analýzy (Metoda 7S, PEST , SWOT a Porterův model), ve kterých autorka práce prokázala analytické schopnosti, a na které navazují předložené návrhy nového komunikačního mixu. Autorka využila také dotazníkového šetření, pro získání pohledu zákazníků na komunikační mix podniku. Navržené metody ke zlepšení komunikačního mixu pro e-shop i kamennou prodejnu firmy NOVAline, s. r. o. jsou prakticky využitelné. Ze zpracované problematiky lze konstatovat, že autorka stanovené cíle splnila a práce splňuje požadavky na tento typ kvalifikačních prací.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B | ||
Splnění stanovených cílů | A |
eVSKP id 110976