DO HAI, L. Návrh marketingového mixu podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

Provedené analýzy i předložené návrhy korespondují se stanovenými cíli bakalářské práce. Návrhy navazují na analytickou část a zohledňují nejdůležitější závěry z analýz. Kromě předložení návrhů se student věnuje i jejich ekonomickému zhodnocení v několika variantách.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací C
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Kunstová, Petra

Posuzovaná bakalářská práce svým obsahem odpovídá zadání. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy a marketingové analýzy, se kterými student pracuje v praktické části. Praktická část je tak dobře propojena s teoretickou. Navrhované aktivity a úpravy ve vlastní části řešení jsou poměrně logické. Z formálního hlediska má práce standardní úroveň. Ve větší míře se objevují prohřešky proti pravopisu a zbytečně dlouhá souvětí.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji C
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 65990