DO HAI, L. Návrh marketingového mixu podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Provedené analýzy i předložené návrhy korespondují se stanovenými cíli bakalářské práce. Návrhy navazují na analytickou část a zohledňují nejdůležitější závěry z analýz. Kromě předložení návrhů se student věnuje i jejich ekonomickému zhodnocení v několika variantách.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C |
Posuzovaná bakalářská práce svým obsahem odpovídá zadání. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy a marketingové analýzy, se kterými student pracuje v praktické části. Praktická část je tak dobře propojena s teoretickou. Navrhované aktivity a úpravy ve vlastní části řešení jsou poměrně logické. Z formálního hlediska má práce standardní úroveň. Ve větší míře se objevují prohřešky proti pravopisu a zbytečně dlouhá souvětí.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | C |
eVSKP id 65990