SLÍŽ, M. Diagnostika pasivních a aktivních bezpečnostních prvků vozidel [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2009.
Student při řešení zadaného téma postupoval iniciativně a samostatně. Průběžně plnil požadavky vyplývající ze zadání bakalářské práce, tak, jak to bylo možné. Pokud jde o vlastní spolupráci studenta s vedoucím, nemohu ji hodnotit protože student nevyužíval konzultací s vedoucím. Přesto se domnívám, že bakalářská práce je zpracována odpovědně, a že může tvořit dobrý základ pro další pokračování prací . Bakalářskou práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění zadání | A | 47/50 | |
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) | B | 16/20 | |
Formální zpracování práce | B | 17/20 | |
Využití literatury | A | 9/10 |
Předkládaná bakalářská práce se zabývá diagnostikou pasivních a aktivních bezpečnostních prvků vozidel. Cílem práce bylo shromáždit informace o bezpečnostních systémech vozidel, popsat způsoby diagnostiky poruch a vypracovat demonstrační příklad. Předkládaná práce obsahuje poměrně širokou škálu problémů, od zpracování literárního průzkumu až po vyhodnocení výsledků. Všechny problémy spojené se zadáním se podařilo v požadovaném rozsahu zdárně vyřešit. Po formální stránce je práce zdařilá jak z hlediska textů, tak i obrázků a grafů. Pokud jsou v práci nedostatky jde většinou o překlepy a nebo chyby spojené s nepozorností při práci s počítačem. Některé z nich uvádím: - str.7: stránky obsahu neodpovídají stránkám textu - str.25,27…: názvy kapitol patří na následující stránku - str. 33: zde chybí legenda k rovnici Práci doporučuji k obhajobě. V Brně 3.6.2009 Doc. Ing. Josef Lapčík, CSc.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | C | 15/20 | |
Odborná úroveň práce | B | 40/50 | |
Interpretace výsledků a jejich diskuse | C | 15/20 | |
Formální zpracování práce | C | 7/10 |
eVSKP id 18178