TRČKOVÁ, K. Marketingové aktivity sportovní organizace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Autorka k práci přistupovala zodpovědným způsobem. Při zpracování byl vidět její velký zájem o zvolenou problematiku, což se promítá i v kvalitě práce. V práci je prokázána schopnost aplikovat teoretické poznatky v praxi - ať už v analytické, tak i v návrhové části. Ve všech částech je zřejmá logická návaznost a smysluplnost. Práce jednoznačně splňuje (a převyšuje) nároky kladené na tento druh práce.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | Na straně 87 v grafech 39 a 40 vypadl v legendě popisek posledního faktoru ovlivňujícího běžce. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A |
Práci hodnotím velice kladně. Jednotlivé části na sebe logicky navazují, práce je pečlivě a přehledně zpracovaná.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 85643