TRČKOVÁ, K. Marketingové aktivity sportovní organizace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Autorka k práci přistupovala zodpovědným způsobem. Při zpracování byl vidět její velký zájem o zvolenou problematiku, což se promítá i v kvalitě práce. V práci je prokázána schopnost aplikovat teoretické poznatky v praxi - ať už v analytické, tak i v návrhové části. Ve všech částech je zřejmá logická návaznost a smysluplnost. Práce jednoznačně splňuje (a převyšuje) nároky kladené na tento druh práce.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A Na straně 87 v grafech 39 a 40 vypadl v legendě popisek posledního faktoru ovlivňujícího běžce.
Práce s informačními zdroji, včetně citací A
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Jenišová, Blanka

Práci hodnotím velice kladně. Jednotlivé části na sebe logicky navazují, práce je pečlivě a přehledně zpracovaná.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 85643