PROFOUSOVÁ, S. Stanovení obsahu náhradních sladidel ve žvýkačkách [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta chemická. 2022.
Zadání práce bylo splněno. Studentka během řešení své bakalářské práce prokázala, že se umí pohybovat v analytické laboratoři a dokáže pracovat s instrumentální technikou. Studentka řešení práce věnovala maximální úsilí, získala cenné informace pro zavedení nové metody v laboratoři. Během zpracování výsledků práce studentka prokázala, že umí vytvořit odborný text a kriticky se zamyslet nad získanými výsledky. Práce studentky Sylvie Profousové splňuje požadavky kladené na bakalářskou práci. Jako vedoucí hodnotím předloženou bakalářskou práci studentky celkově známkou A, tj. výborně a doporučuji práci k obhajobě.
| Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
|---|---|---|---|
| Kvalita zpracování výsledků | A | ||
| Interpretace výsledků, jejich diskuse | A | ||
| Využívání konzultací při řešení práce | A | ||
| Celkový přístup k řešení úkolů | A | ||
| Splnění požadavků zadání | A | ||
| Studium literatury a její zpracování | B | ||
| Využití poznatků z literatury | B | ||
| Závěry práce a jejich formulace | A |
Předložená bakalářská práce měla za cíl studium obsahu náhradních sladidel ve žvýkačkách. Práce splnila všechny kladené cíle. Práce je členěna do logicky na sebe navazujících celků. V teoretické části se tato práce věnuje představení problematiky náhradních sladidel. A to i se zaměřením na problematiku náhradních sladidel ve žvýkačkách z pohledu legislativy tak i metodiky jejich stanoveních. Práce tek velmi dobře pracuje s citovanou literaturou. Experimentální část je věnována popisu veškerých provedených experimentů jejíž výsledky jsou následně adekvátně zpracovány a stejně tak i diskutovány. S vyvozenými závěry této práce se dá souhlasit. Celkové provedení práce je výborné a splňuje veškeré požadavky kladené na bakalářskou práci. Proto doporučuji tuto práci k obhajobě s hodnocením A (výborně).
| Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
|---|---|---|---|
| Splnění požadavků zadání | A | ||
| Logické členění práce | A | ||
| Formální úroveň práce – celkový dojem | A | ||
| Úroveň jazykového zpracování | A | ||
| Kvalita zpracování výsledků | A | ||
| Interpretace výsledků, jejich diskuse | A | ||
| Využití literatury a její citace | B | ||
| Závěry práce a jejich formulace | B |
eVSKP id 139247