ŠÍMOVÁ, L. Návrhy na zlepšení nabídky hotelových služeb [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.

Posudky

Posudek vedoucího

Mikulec, Luděk

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Božek, Dominik

Práce této studentky ukazuje kvalitu a úsilí, jsou uvedeny všechny potřebné informace a práce splňuje své cíle. Kapitoly 2 a 3 jsou dobře zpracovány a dostatečně identifikují použité analýzy, stejně jako analýzu současného stavu hotelu. Bylo by však rozumné vícekrát zkontrolovat uvedené údaje, aby byla zajištěna maximální přesnost poskytnutých informací. Průzkumy provedené studentem byly dobře zaměřené, avšak dotazy ověřující očekávání klientů by mohly být podrobnější (např. Wellness - velká část klientů by ráda viděla wellness zařízení v hotelu, ale byla by ochotna zaplatit za služby?). Mnoho z návrhů uvedených v kapitole 5 je dobře sestaveno a očekává se, že budou použity k zpříjemnění pobytu zákazníků. Tato práce je úplná a dobře napsaná a doporučuji ji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 91508