ŠMERDOVÁ, D. Rizika řízení průběhu zakázky v podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství. 2019.
Z celkového hlediska je diplomová práce na standardní úrovni, ve které lze nalézt v některých částech nedostatky v popisu daného stavu. Otázky: 1) Jaké ochranné pomůcky jsou používány v současnosti (vazba na kap. 5.1.1)? 2) Jaké jsou přínosy, vyplývající z uvedených návrhů? 3) Jaké jsou předpokládané náklady na zavedení věrnostního programu? Budou uvedené bonusy (viz tabulka 9, s. 78) důvodem pro opakovaní objednávky ze strany nových i potenciálních zákazníků?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění cíle a rozsahu zadání | B | Předložená diplomová práce naplňuje stanovené cíl na velmi dobré úrovni. V některých dílčích oblastech jsou drobné nedostatky, které z celkového hlediska a všech parametrů nesnižují kvalitu práce. | |
Úroveň zpracování teoretické části tj. poznatky získané studiem | B | Zpracovaná teoretická část odpovídá zadanému tématu práce. Ve zpracování je možné nalézt drobné nedostatky, které nesnižují celkovou kvalitu práce. | |
Úroveň zpracování analytické části tj. zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody | B | Provedená analytická část je na vysoké úrovni. Na několika místech však obsahuje slabší interpretaci dosažených výsledků, které následně mají vliv na zpracovanou návrhovou část. | |
Odborná úroveň diplomové práce | B | Celková odborná úroveň předložené diplomové práce je na vysoké úrovni a lze ji označit za lepší standard. | |
Přínos pro praktické i teoretické využití | D | Vzhledem k zaměření diplomové práce a zvolenému podniku považuji její uplatnění za dobré. Za snižující praktické využití považuji primárně povrchně zpracované argumenty pro jednotlivé návrhy. Současně jako drobný nedostatek považuji neuvedení souhrnného ekonomického zhodnocení pro všechny návrhy. | |
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 a 690-2 | D | Teoretická část diplomové práce v některých pasážích postrádá citace. Lze předpokládat, že při zpracování diplomantka vycházela ze zdrojů, uvedených v předcházející kapitole (např. kap. 3.3.3.1). V analytické části jsou některé pasáže citovány slabě či vůbec (např. popisy uvedených schémat, kap. 4.3.1). | |
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | B | Diplomová práce obsahuje drobné formální chyby (vynechaný prostor na stránce). Z hlediska jazykové úrovně nemám výhrady. |
Studentka se plně nevyrovnala se zadáním diplomové práce a její cíle byly splněny pouze částečně. Průběh zakázky firmou popsala detailně a použila zde přehledné grafické znázornění. Naproti tomu je ale v diplomové práci celá řada nepřesností a několik hrubých chyb. Chyby jsou nejenom gramatické, ale i ve stavbě vět. Z diplomové práce není jasné, jakou metodiku při získávaní hodnot pro analýzu použila ani jakou mají statistickou relevanci. V návrhové části diplomové práce studentka uvádí několik opatření, která by mohla průběh zakázky zlepšit, ale už vůbec se nezabývá s vyhodnocením přínosů těchto jednotlivých opatření, případně s vyčíslením nákladů při jejich nepřijetí.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Úplnost vypracování | D | ||
Zvolený přístup k řešení cíle diplomové práce | E | ||
Úroveň zpracování diplomové práce tj. originalita řešení, způsob zpracování podkladů, vstupních dat, použité metody | E | ||
Obtížnost a správnost řešení | E | ||
Přínos pro praktické i teoretické využití | F | ||
Odborná jazyková úroveň | F | ||
Písemná a grafická úprava tj. text, grafy, tabulky | C |
eVSKP id 112889