HRBÁČ, V. Marketingová strategie firmy nabízející služby v oblasti Event Marketingu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

Diplomant ve své práci prokázal dobrou orientaci v řešené problematice a aktivní přistup při prováděných analýzách i návrzích řešení. Při obhajobě doporučuji zodpovědět následující otázku: - Mezi nejzávažnější rizika úspěšné realizace představených návrhů zařazujete lidský faktor, zejména odpor zaměstnanců ke změnám. Jaké motivační nástroje byste doporučil vedení firmy, aby toto riziko bylo v maximální možné míře potlačeno?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části B
Přínos a praktické využití návrhu B
Iniciativa a samostatnost při zpracování B
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 C
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň C
Splnění cíle a rozsahu zadání B
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) C
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Reniers, Petr

Navrhovaná známka
A

eVSKP id 37663