HRBÁČ, V. Marketingová strategie firmy nabízející služby v oblasti Event Marketingu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
Diplomant ve své práci prokázal dobrou orientaci v řešené problematice a aktivní přistup při prováděných analýzách i návrzích řešení. Při obhajobě doporučuji zodpovědět následující otázku: - Mezi nejzávažnější rizika úspěšné realizace představených návrhů zařazujete lidský faktor, zejména odpor zaměstnanců ke změnám. Jaké motivační nástroje byste doporučil vedení firmy, aby toto riziko bylo v maximální možné míře potlačeno?
| Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
|---|---|---|---|
| Odborná úroveň navrhované části | B | ||
| Přínos a praktické využití návrhu | B | ||
| Iniciativa a samostatnost při zpracování | B | ||
| Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | C | ||
| Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | C | ||
| Splnění cíle a rozsahu zadání | B | ||
| Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | C | ||
| Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | B |
eVSKP id 37663