ŠULO, S. Návrh a implementace počítačové hry [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2023.

Posudky

Posudek vedoucího

Čadík, Martin

Celkově považuji předloženou práci za mírně nadprůměrnou. Vytvoření plošinové hry s využitím herního engine Unity je úloha pro začínající herní vývojáře. Vytvoření zábavné a hratelné plošinovky však zdaleka není triviální úlohou. Předložená hra je dobře hratelná a umožňuje případná další rozšíření.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Informace k zadání Zadání práce považuji za průměrně obtížné. S dosaženými výsledky jsem spokojen a zadání považuji za splněné. 
Práce s literaturou Student využíval převážně materiály dostupné na internetu.
Aktivita během řešení, konzultace, komunikace V prvním semestru byla aktivita studenta nízká. V druhém semestru student již pravidelně konzultoval projekt a podával dohodnutá hlášení. Na schůzky přicházel obvykle připraven.
Aktivita při dokončování Práce byla dokončena v mírném předstihu a její obsah byl částečně konzultován s vedoucím práce.
Publikační činnost, ocenění
Navrhovaná známka
B
Body
82

Posudek oponenta

Munzar, Milan

Řešitel si osvojil programování 2D her v Unity a podařilo se mu navrhnout a implementovat velice solidní hru. Technická zpráva je také kvalitní.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Náročnost zadání Student si zvolil jít lehčí cestou vytvořením 2D hry v Unity. Avšak vytvoření zábavné a odladěné hry, nemusí být jednoduché.
Rozsah splnění požadavků zadání
Rozsah technické zprávy
Prezentační úroveň technické zprávy 85 Technická zpráva má vhodnou strukturu a je napsána srozumitelně. Z kapitoly o Unity je zjevné, že se řešitel dobře seznámil s jeho koncepty. V implementaci pěkně ilustruje chování některých nepřátel stavovými automaty. Škoda, že při testování nevyužil možnosti sdílet WebGL verzi svojí hry více respondentům.
Formální úprava technické zprávy 90 Po formální stránce je textová dokumentace kvalitní s nepatrným počtem chyb.
Práce s literaturou 75 Řešitel vyšel hlavně z technických návodů, což je u tohoto typu práce vhodné.
Realizační výstup 83 Výstupem je odladěná a zábavná hra s potenciálem pro další rozvoj. Bohužel hře v této fázi chybí gamma nastavení a tak se těžko hraje na některých monitorech. Drobnou vadou také je, že zdrojový kód není komentovaný.
Využitelnost výsledků Kód je čitelný a má dobrou strukturu. Některé složitější třídy nebo matematické části by si zasloužili komentář (např. třída Necromancer by mohla popisovat nepřátelovo očekávané chování).
Navrhovaná známka
B
Body
83

eVSKP id 147515