KROTKÝ, R. Návrh komunikační strategie pro prodej odborné literatury [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Velmi dobrá práce. V teoretické části je popsáno vše potřebné a přitom stručně a jasně, bez zbytečného balastu. Návrhová část koresponduje s metodami a postupy popsanými v teoretické části. Návrh marketingové komunikační strategie je dobře provedený, i když některé navržené nástroje by bylo třeba v praxi přehodnotit zejména z hlediska plánovaných nákladů. Například SEO v praxi vyžaduje daleko větší náklady než navržených 8 tis. Kč a správa sociálních sítí by stála více než 2 tis. Kč měsíčně. Za nevhodný nástroj pro nakladatelství považuji virální marketing. Autor také při návrhu komunikační strategie nevyužil nástroje, které jsou považovány v současné době za velmi efektivní, jako jsou marketingová automatizace či inbound marketing.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 63373