KROTKÝ, R. Návrh komunikační strategie pro prodej odborné literatury [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.

Posudky

Posudek vedoucího

Šimberová, Iveta

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Kuchař, Vladimír

Velmi dobrá práce. V teoretické části je popsáno vše potřebné a přitom stručně a jasně, bez zbytečného balastu. Návrhová část koresponduje s metodami a postupy popsanými v teoretické části. Návrh marketingové komunikační strategie je dobře provedený, i když některé navržené nástroje by bylo třeba v praxi přehodnotit zejména z hlediska plánovaných nákladů. Například SEO v praxi vyžaduje daleko větší náklady než navržených 8 tis. Kč a správa sociálních sítí by stála více než 2 tis. Kč měsíčně. Za nevhodný nástroj pro nakladatelství považuji virální marketing. Autor také při návrhu komunikační strategie nevyužil nástroje, které jsou považovány v současné době za velmi efektivní, jako jsou marketingová automatizace či inbound marketing.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 63373