KUPCOVÁ, H. Komunikační mix společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.

Posudky

Posudek vedoucího

Navrátilová, Ludmila

Otázky k obhajobě: 1. Kdo se bude zabývat školením zaměstnanců v oblasti soft skills (přímý marketing)? 2. Jak bude vypadat propagace prostřednictvím sociální sítě Facebook? Stačí pouze reklama pomocí PPC? 3. Co bude pro společnost konkurenční výhodou v oblasti navrhované propagace oproti konkurenci?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části C
Přínos a praktické využití návrhu C
Iniciativa a samostatnost při zpracování C
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 A
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň B
Splnění cíle a rozsahu zadání C
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) B
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) C
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Mikšíková, Zuzana

Navrhovaná známka
B

eVSKP id 42168