KUPCOVÁ, H. Komunikační mix společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Otázky k obhajobě: 1. Kdo se bude zabývat školením zaměstnanců v oblasti soft skills (přímý marketing)? 2. Jak bude vypadat propagace prostřednictvím sociální sítě Facebook? Stačí pouze reklama pomocí PPC? 3. Co bude pro společnost konkurenční výhodou v oblasti navrhované propagace oproti konkurenci?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň navrhované části | C | ||
Přínos a praktické využití návrhu | C | ||
Iniciativa a samostatnost při zpracování | C | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | A | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | B | ||
Splnění cíle a rozsahu zadání | C | ||
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | B | ||
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | C |
eVSKP id 42168